Pages

Δευτέρα 19 Μαΐου 2014

ANNOUNCEMENT !!!

Hey hey heyy <3 
Γεια σαςς, τι κάνετε? 

Ήθελα να σας πω πως λόγο εξετάσεων, δεν θα μπορώ να γράφω στο blog συχνά. Έτσι σκέφτηκα να βρω μία writer για την περίοδο των εξετάσεων και ίσως και για λίγο καιρό το Καλοκαίρι. Λοιπόν Θα το κάνουμε σαν διαγωνισμό :D. Ο διαγωνισμός θα έχει 2 φάσεις. Για να δούμε...
1η ΦΑΣΗ:
ΑΝ ΈΧΕΤΕ BLOG 
· Για την πρώτη φάση, θα αφήσετε σχόλιο το link του blog σας για να δω πως γράφετε.

ΑΝ ΔΕΝ ΈΧΕΤΕ BLOG
· Αν δέν έχετε blog τότε στέιλτε μου μερικά άρθρα σας (2-3) στο e-mail: ~vickypapaliakou@hotmail.com~ και αφήστε μου σχόλιο, που να μου λέτε το e-mail σας και οτι μου στείλατε άρθρο.

+ Σε περίπτωση που δέν θέλετε να πείτε δημόσια το e-mail 

σας μπορείτε να υπογράψετε τα άρθρα  με ένα ψευδώνυμο 

και να μου πείτε το ψευδώνυμό σας :)


Θα διαλέξω δύο άτομα για να πάνε στην 2η και τελευταία φάση. Θα κάνω ανάρτηση με τα ονόματά τους και θα τους στείτω και e-mail. 

2η ΦΑΣΗ

· Οι 2 κοπέλες που θα περάσουν στην επόμενη φάση θα πρέπει να μου στείλουν 2 άρθρα η κάθε μία. 

· Εγώ θα διαλεξω ένα από την μια και ένα απο την άλλη. 

· Θα τα βάλω στο blog μου και όποιο αρέσει πιο πολύ θα γινει η κοπέλα που το έγραψε :D 

ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΤΩΡΑΑ <3

(αφήστε σχολιό)

:D

3 σχόλια:

  1. Γεια σου!Θέλω να συμμετέχω στον διαγωνισμό σου!Ορίστε το link μου για το blog μου --->http://pretty-girls18.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το blog σου ειναι υπέροχο <3 Μόλις ερθουν κι άλλες συμμετοχές θα σας ενημερώσω

      Διαγραφή
  2. Βλέπω ότι έχεις πάρα πολύ καιρό να γράψεις. Αλλά να ξαναμπείς, ορίστε το link του δικού μου blog: itsteenday.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή