Pages

Πέμπτη 17 Απριλίου 2014

T.I.M.





























Το πρώτο μου TAG-TMI !!! Mε έκανε tag η ΤελίτσαGR από το blog Miss Teen (kids-οfrenia). Κάνω TAG όλους όσους είναι μέλη του blog μου!!! <3


Τι φοράς τώρα?
Πυτζάμες:P 


Ήσουν ποτέ ερωτευμένη?
Ναι. Και τώρα είμαι... <3

Πόσο ύψος έχεις?
Τελευταία φορά ήμουν 1.55

Πόσα κιλά είσαι?
Εμμ... Πολλά. 40 κατι. Κανω δίαιτα όμως:D

Έχεις τατουάζ?
Όχι!

Έχεις piercing?
Όχι!

Αγαπημένη σειρά?
Pretty Little Liars! <3

Κάτι που σου λείπει;;
Οι φίλοι μου από το μέρος που πάω το Καλοκαίρι και... ΑΥΤΟΣ <3

Αγαπημένα συγκροτήματα;;
Δεν έχω κάποιο.

Αγαπημένο τραγούδι;
Είναι πολλά. Αυτή τη περίοδο είναι το Let her go του Passenger.

Πόσο χρονών είσαι;
Τον Μάιο θα γίνω 13 :)

Τί ζώδιο εισαι;
Ταύρος.

Αγαπημένος ηθοποιός; 
Πολλοί! Μάλλον ο Ross Lynch <3

Αγαπημένο χρώμα;
Μπλε, ροζ, μωβ.


OTP (ποιούς δύο ανθρώπους θέλω να είναι μαζί).
Εεεμ... Πιάνεται να βάλω εμένα με καποιον;; XD

Δυνατή ή απαλή μουσική;;
Ανάλογα την περίσταση.

Πού πηγαίνεις όταν είσαι λυπημένη;;
Στις φίλες μου, για να με βοηθήσουνε.

Πόση ώρα σου παίρνει να κάνεις μπάνιο;;
Αν βιάζομαι 5-10 λεπτά, αν οχι μεχρι και 45 λεπτά ρεκορ!

Πόση ώρα σου παίρνει να ετοιμαστείς το πρωί;;
15 λεπτά περίπου

Έχεις μπει ποτέ σε καβγά;;
Ναι. Πολλές φορές εγώ τον ξεκινάω!!!  

Ο λόγος που ξεκίνησες το blogging;
Μου αρέσει να μοιράζομαι τις σκέψεις μου με παιδιά στην ηλικία μου.

Ποιοι είναι οι φόβοι σου;
Εεε, είναι πολλά (Ο.Ο)

Το τελευταίο πράγμα που σε έκανε να κλάψεις;;
Τσακωμός με την κολλητή μου (αλλά τα βρήκαμε!).

Τελευταία φορά που είπες σε κάποιον ότι τον αγαπάς;;
Σε μια από τις κολλητές μου <3

Ποια η σημασία του ψευδώνυμου που έχεις στο blogger?
AcroGirl --> Acro --> Acrobatics --> Ακροβατική --> Η ζωή μου.

Τελευταίο βιβλίο που διάβασες;;
Το ημερολόγιο ενός σπασίκλα 8.

Τελευταία σειρά που είδες;
Σαββατογεννημένες.

Τελευταίο άτομο που μίλησες;
Αν δεν πιάνεται η μαμά και η αδερφή μου, τότε μια από τις κολλητές μου.

Αγαπημένο φαγητό;
Σουβλάκι, pizza, μακαρόνια, γαρίδες.

Μέρος που θές να επισκεφτείς;
Los Angeles, Νέα Υόρκη, Γαλλία, Ισπανία, Ιρλανδία, Αγγλία, Μαϊάμι, Σικάγο, Ινδία, Αυστραλία, Ελβετία και άλλα πολλά...

Πού ήσουν πρίν;;
Στο σπιτάκι μου, όλη μέρα!

Σου αρέσει κάποιος;;
Ναι! <3 

Τελευταία φορά που σε προσέβαλαν;
Στο ask.fm :) Πού αλλού ;!;!

Αγαπημένη γλυκιά γεύση;;
ΣΟΚΟΛΑΤΑ ΦΥΣΙΚΑΑ <3

Παίζεις κάποιο μουσικό όργανο;
Οχι :|

Τελευταίο άθλημα που έκανες;; 
Ενόργανη-Ακροβατική 

Αγαπημένο κόσμημα;
Μμμ... Μάλλον τα κολιέ.

Τελευταία φορά που βγήκες έξω με κάποιον;

Με τον νονο μου, για να πάρω παπούτσια για το πασχα. ΠΗΡΑ VANS! 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου