Pages

Τρίτη 15 Απριλίου 2014

Λίγα λόγια για το Blog :)

Heyy Κοριτσάκιαα <3 

Τι κάνετε ;;; Λοιπόν, θα ήθελα να σας πω λίγα πράγματα για το blog... Φυσικά είναι η δεύτερη μέρα που το έχω και δεν έχει διαμορφωθεί τελείως, ακομα. Παρόλα αυτα, θέλω να ξέρετε κάποια πράγματα, όπως π.χ. οι στόχοι μου για το blog, οι αναρτήσεις και η εξέλιξή του. Ξεκινάμε λοιπόν...



Ο ΣΤΟΧΟΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ BLOG:

Στο μέλλον, θα ήθελα το blog μου να έχει πολλούς αναγνώτες και πολλές προβολές. Βέβαια αυτοί είναι οι στόχοι κάθε blogger, οπότε μάλλον δεν πιανεται. Εκτός απο αυτό όμως, θέλω να εκφραστώ μέσα από το blog και να συζητώ με κορίτσια της ηλικίας μου για θέματα που μας ενδιαφέρουν.

ΟΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ BLOG:

Θα προσπαθώ να γράφω κάθε μέρα τουλάχιστον μια ανάρτηση. Οι αναρτήσεις θα έχουν θέμα  τη μόδα, τα ρούχα, το make up, τα διάφορα χτενίσματα που μπορείτε να κάνετε στα μαλλιά σας, διάφορες συνταγές για γλυκα ή μικρές λιχουδιές που μπορείτε να φτιάξετε, ιδέες για DIY (Do It Yourself) κατασκευές. αναρτήσεις για celebrities και οτι άλλο μου ζητήσετε :)

Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟ BLOG:

Όταν άνοιξα το blog μου, το φανταζόμουν γεμάτο ενδιαφέροντα θέματα, πολλούς followers, η κάθε ανάρτηση με πολλά σχόλια, διαμορφομένο με τον τρόπο που θα ήθελαν οι αναγνώστες του, με πολλά αδελφικά blog(s) και γενικα πολλύ γνωστό. Από την πρώτη μέρα είχε 36 προβολές και την δεύτερη 35. Αυτό με χαροποίησε πολύ. Θα ήθελα αν σας αρέσει το blog, να σχολιάζετε, να προτείνετε ιδέες, και άν θέλετε κάποιοια συγκεκριμένη ανάρτηση για κάποιο συγκεκριμένο θέμα, να το ζητάτε. 

Θα προσπαθήσω να κάνω το blog όσο πιο ευχάριστο μπορώ !!! Αυτά για τώρα... Θα προσπαθήσω να γράψω άλλη μια ανάρτηση για σήμερα :) 

Γεια σαςς <3 


10 σχόλια:

  1. Κιόλας έχεις ένα πολύ ωραίο blog (είδα την πρώτη ανάρτηση)! :) Σου εύχομαι καλή επιτυχία που σίγουρα θα έχεις! <3

    smileevelina00

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστω πολυ και για αυτα που ειπες αλλα και που απαντησες :) και το δικ\ό στου μπλογκ είναι πατα πολυ ωραιο !!! <3

      Διαγραφή
  2. Έχεις ένα πάρα πολύ όμορφο & προσεγμένο blog gymgirl! Μου αρέσει αρκετά ο τρόπος που γράφεις! ^_^ Μέχρι στιγμής, το έχεις διαμορφώσει εξαιρετικά και, αν και καινούριο, πιστεύω ότι θα πάει μια χαρά! Το σημαντικό όμως, να ξέρεις πως δεν είναι να έχεις πολλούς αναγνώστες, προβολές & σχόλια (όχι ότι όλες δεν το θέλουμε), αλλά να διασκεδάζεις, να χαίρεσαι, να δημιουργείς & να ανταλλάσσεις απόψεις με τις υπόλοιπες bloggers! Και, αν πραγματικά αυτό που κάνεις, το κάνεις με χαρά & καλή διάθεση, θα δεις ότι οι άλλοι θα το εκτιμήσουν! =] Και να θυμάσαι: να μη θέλεις το blog σου να είναι σαν τα άλλα blogs, αλλά να προσπαθήσεις να έχει το δικό του στιλ! ;) Σου εύχομαι ολόψυχα να έχεις μια φανταστική πορεία ως blogger και να ξέρεις ότι αν χρειαστείς κάτι, μη διστάσεις να μου ζητήσεις βοήθεια! Φιλιά! <3

    ~Βανέσα Τρ.~

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ ευχαριστώ πολυ <3 <3 Πραγματικά χάρηκα πάρα πολύ!!! Και για αυτό που λες για την δαμόρφωση, απλως δεν ξέρω καλα πως να το φτιάξω πχ να κάνω υποενότητες και σελιδες :) Και πάλι σ ευχαριστω πολυ <3

      Διαγραφή
    2. Επικοινώνησε μαζί μου στο e-mail starofpurplestardoll@yahoo.gr για να σε βοηθήσω αναλυτικότερα για ότι χρειαστείς! =)

      ~Βανέσα Τρ.~

      Διαγραφή
  3. Το blog, σου αν και καινούριο στην blogόσφαιρα, είναι υπέροχο. Αν από τώρα έχεις 36 & 35 προβολές στα άρθρα σου τότε κάνεις πολύ καλή δουλειά, συνέχισε έτσι. Στην σελίδα του blog μου "Sister Blogs" μου ζήτησες την βοήθειά μου καθώς και να σε βάλω στα Sister Blogs πράγμα που έκανα. Εάν θες να με ρωτήσεις κάτι, το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να επικοινωνήσεις μαζί μου στο mail: evatsali3@gmail.com κι εγώ θα σου απαντήσω το συντομότερο σε οποιαδήποτε απορία σου.

    Καλή συνέχεια!
    ~Εύα~

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για την βοήθεια και τα καλά σου λόγια <3 Και φισικά που με έκανες sister blog. Δυστυχός δεν ξέρω πως να φτιάχνω σελίδες που μέσα να βάζω άρθρα. Έτσι, δεν μπορω να γράψω τα sister blog μου... Σου υπόσχομαι πως όταν μάθω πως, θα σε βαλω <3 <3

      Διαγραφή
  4. Καταρχάς, έχεις ένα καταπληκτικό blog (όλοι το πιστεύουμε αυτό) αν και είναι καινούργιο.Μην ανησυχείς όλες μας ,οι bloggers, ξεκινήσαμε με κάτι απλό, όμως, εσύ έχεις κάνει κάτι παραπάνω (δηλ. το ' χεις κάνει ΤΕΛΕΙΟ) επιπλέον αν χρειαστείς βοήθεια σε οτιδήποτε επικοινώνησε μαζί μου μέσω του blog μου (σιγά μην χρειαστείς εσύ βοήθεια ΧD)!!!!Τέσπα, καλή συνέχεια να'χεις!!!!


    ~SweetSmile:]~

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαα... Σ'ευχαριστω πάρα πολυ <3 Κι εσύ με το δικο σου blog <3

      Διαγραφή